SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Lasów Państwowych na obsługę mediową kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi". Jej oferta okazała się lepsza od tych złożonych przez Aplan Media, Mastermind Media i Fabrykę Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Sami znani gracze z tej branży. A "Janex" czy "1001 drobiazgów po 5 złotych" nie startowali w tym przetargu?
odpowiedź