SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

17 proc. więcej na reklamy w polskim internecie, dominują display i SEM

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,19 mln zł, o 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania AdEx. 75 proc. tych środków przeznaczono na reklamy display bez wideo i SEM, a jedna piąta pochodziła z branży motoryzacyjnej.

Dołącz do dyskusji: 17 proc. więcej na reklamy w polskim internecie, dominują display i SEM

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Nie ma to jak ładować kasę w coś co z dnia na dzień cieszy się coraz mniejszym zainteresowaniem.
odpowiedź
User
bceuropa
Czy przez SEM rozumiemy tu SEO + PPC?
odpowiedź