ROZWIŃ

ContiPressureCheck™ zintegrowany z oprogramowaniem telematycznym LOSTnFOUND

System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach – ContiPressureCheckTM, będzie oferowany przez LOSTnFOUND jako zintegrowane rozwiązanie telematyczne. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzięki bezpośredniemu połączeniu sieciowemu systemów, dane o ciśnieniu w oponach będą wyświetlane na urządzeniach mobilnych kierowców, niezależnie od lokalizacji. System ContiPressureCheck™ zapewnia pomiar ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym, eliminuje ryzyko kosztownych przestojów spowodowanych awarią opon, a także obniża koszty funkcjonowania flot. 

Dostawca rozwiązań telematycznych LOSTnFOUND zintegrował swoje narzędzia z systemem monitorowania ciśnienia i temperatury ContiPressureCheckTM. W ramach współpracy pomiędzy firmami, dane ciśnienia i temperatury opon zbierane są w czasie rzeczywistym przez ContiPressureCheck™, a następnie są umieszczane na interfejsie użytkownika LOSTnFOUND. Dzięki połączeniu sieciowemu systemów telematycznych, mierzone wartości mogą być odbierane na urządzeniach mobilnych.

Integracja danych ContiPressureCheckTM w systemie telematyki LOSTnFOUND pozwala nam na obserwację poziomu ciśnienia w oponach podłączonych do systemu. To z kolei sprawia, że kontrola ciśnienia w oponach staje się jeszcze bardziej czytelna i przejrzysta dla kierowców i menedżerów flot, co upraszcza także proces monitoringu technicznego opon. Jeśli zmierzona wartość różni się od wartości ustalonej, system natychmiast wysyła ostrzeżenie za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości tekstowej. Dzięki temu, możliwe jest natychmiastowe podjęcie działań. To pozwala uniknąć dodatków kosztów oraz czasochłonnych napraw - wyjaśnia Hartwig Kühn, manager ContiPressureCheckTM Continental w Hanowerze.

LOSTnFOUND oferuje zintegrowane rozwiązanie telematyczne pod nazwą „ConnectedTyre", a dzięki zainstalowaniu ContiPressureCheck™ dostarcza swoim klientom wydajne rozwiązanie, które optymalizuje zużycie paliwa i żywotność opony, a tym samym zmniejsza koszty eksploatacji floty.

W testach na naszym torze próbnym dowiedliśmy, że obniżenie ciśnienia w oponie zaledwie o 2 bary od zalecanego wystarczy, by zużycie paliwa na 100 kilometrów wzrosło o 0,7 litra. Co więcej, według naszych obserwacji, znaczna część samochodów ciężarowych porusza się dziś na oponach, w których ciśnienie jest za niskie średnio o 12%– podsumował Hartwig Kühn. 

ContiPressureCheck™ to kompleksowy system bezpośredniego pomiaru ciśnienia i temperatury montowany wewnątrz opony oferowany przez Continental. Tak dokładny monitoring zapobiega przedwczesnemu zużyciu opon i zmniejsza ryzyko awarii, np. pozwala uniknąć wystrzału opony, czy separacji warstw opasania bieżnika. To rozwiązanie pozwala zatem na wygenerowanie realnych oszczędności i oszczędzenie czasu na nieplanowane wymiary. Co istotne, system znacząco poprawia również komfort i bezpieczeństwo jazdy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"