Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste
Firma odzieżowa Lacoste w ramach kampanii pod hasłem „Save Our Species” wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję koszulek polo, na których zamiast ikony marki, czyli krokodyla są miniaturki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/lacoste-save-our-species-655.jpg)
Są to m.in. morświn, legwan, nosorożec. Lacoste wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję swoich sztandarowych polówek by wesprzeć Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody (IUCN).
Liczba koszulek z logo danego zwierzęcia odpowiada liczbie zwierząt tego gatunku, które pozostają na wolności. Łącznie wyprodukowano 1775 koszulek - np. 30 z logo morświna, 450 z legwanem.
Gatunki zwierząt, które pojawiły się w formie logo na koszulkach zostały wybrane wspólnie przez IUCN, Lacoste i agencję BETC Paris, z którą pracuje marketer.
Polówki sprzedawane są po ok. 150 euro. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na ochronę zagrożonych gatunków.
Kampania „Save OUR Species” jest pierwszym projektem agencji BETC Paris dla Lacoste. Firmy rozpoczynają nim trzyletnią współpracę.
Dołącz do dyskusji: Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste