SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(4) "2094"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "145920"["title"]=>string(21) "Z Dziennika do RMF FM"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2007-05-10 00:00:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "1"["id"]=>string(1) "3"["slug"]=>string(6) "rmf-fm"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(5) "Radio"["slug"]=>string(5) "radio"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

Z Dziennika do RMF FM

15.maja 2007 Marta Bratkowska zostanie nowym Dyrektorem Informacji RMF FM.

Na stanowisku zastąpi Jacka Stawiskiego, który po ośmiu latach współpracy odchodzi z radia.

Marta Bratkowska ostatnio pracowała w koncernie Axel Springer Polska, gdzie m.in. była redaktor naczelną pisma „Na Żywo”, następnie zastępcą redaktora naczelnego „Faktu” i „Dziennika”, a do marca 2007 – dyrektorem ds. rozwoju i strategii „Dziennika".

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
 styczeń-marzec 2007Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,40%21,40%
Radio Zet19,20%18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,10%
Radio Maryja2,20%2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%
Bis Polskie Radio0,30%0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM1,00%0,80%
Radiostacja0,90%0,60%
Radio Wawa0,80%0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,80%7,90%
Audytorium [17]5,10%5,00%
Grupa AGORA [28]3,80%4,40%
Grupa AD.POINT [11]1,80%1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Dołącz do dyskusji: Z Dziennika do RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl