Wzmocniona kreacja agencji Demo
Do działu kreatywnego agencji Demo Effective Launching dołączyły trzy nowe osoby: Katarzyna Adamek, Bernarda Ambroża-Urbanek oraz Roman Kondratiuk. Rozwój personalny firmy jest związany z nowymi projektami oraz ambitnymi planami DEMO na rok 2008.
Katarzyna Adamek, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w Demo objęła stanowisko art direktora; wcześniej pracowała dla AlmaMarket.
Bernarda Ambroża-Urbanek, nowa copywriterka, ukończyła filologię
polską w Krakowie.
Dotychczas pracowała w agencji reklamowej Schulz, gdzie
współtworzyła projekty dla takich firm jak Deutsche Bank, Nestle,
Loreal czy Mitsubishi.
Roman Kondratiuk - nowy art direktor, też wcześniej pracował dla Schulz, a także projektował i wizualizował scenografię telewizyjną oraz festiwalową w Pracowni Usług Plastycznych. Studiował na wydziale edukacji artystycznej krakowskiej ASP.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Wzmocniona kreacja agencji Demo