SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzmocniona kreacja agencji Demo

Do działu kreatywnego agencji Demo Effective Launching dołączyły trzy nowe osoby: Katarzyna Adamek, Bernarda Ambroża-Urbanek oraz Roman Kondratiuk. Rozwój personalny firmy jest związany z nowymi projektami oraz ambitnymi planami DEMO na rok 2008.

Katarzyna Adamek, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w Demo objęła stanowisko art direktora; wcześniej pracowała dla AlmaMarket.

Bernarda Ambroża-Urbanek, nowa copywriterka, ukończyła filologię polską w Krakowie.
Dotychczas pracowała w agencji reklamowej Schulz, gdzie współtworzyła projekty dla takich firm jak Deutsche Bank, Nestle, Loreal czy Mitsubishi.

Roman Kondratiuk - nowy art direktor, też wcześniej pracował dla Schulz, a także projektował i wizualizował scenografię telewizyjną oraz festiwalową w Pracowni Usług Plastycznych. Studiował na wydziale edukacji artystycznej krakowskiej ASP.

Dołącz do dyskusji: Wzmocniona kreacja agencji Demo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl