Właściciel marki Hotailors zyskał 12,6 mln zł na dalszy rozwój
Polska firma Travel Manager, właściciel marki Hotailors zajmującej się organizowaniem podróży służbowych, ogłosiła zamknięcie rundy inwestycyjnej seed. Pozyskała w niej od inwestorów łącznie 12,6 mln zł na dalszy rozwój.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/inwestycje-finansowanie-655.jpg)
Na liście inwestorów Hotailors są DialCom24 (twórcy Przelewy24), Mariusz Kozłowski (przewodniczący Rady Nadzorczej Mindspace Poland), Dawid Sukacz (21 Concordia), Adam Kwaśniewski (były dyrektor Google w Dubaju), a także fundusz inwestycyjny Alfabeat.
- Rynek podróży służbowych jest wart prawie 1,5 bln dolarów rocznie. A dzięki naszemu rozwiązaniu jesteśmy atrakcyjnym partnerem dla największych światowych firm. Pieniądze pozyskane od inwestorów pozwolą nam na szybką ekspansję – mówi Filip Błoch, prezes i współzałożyciel Hotailors. - Z sukcesem zakończyliśmy również udział w programie rozwojowym SAP.iO Foundry. Naszym celem jest zdobycie kolejnych klientów z listy Fortune 500 - dodaje.
Travel Manager pomaga organizować podróże służbowe
Travel Manager ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych, specjalizuje się w obsłudze wyjazdów pracowników zewnętrznych (czyli pracujących na kontraktach). Za pomocą platformy Hotailors mogą oni rezerwować wyjazdy w ramach przysługujących im limitów, natomiast firma otrzymuje jedną zbiorczą fakturę.
Hotailors umożliwia firmom dostęp do kompletnej wiedzy na temat kosztów podróży służbowych i realne zarządzanie nimi. Daje również kontrolę wydatków w czasie rzeczywistym.
- W czasie kryzysu zacieśniliśmy też współpracę z Amadeusem, światowym liderem technologii w branży hoteli i podróży - wspólnie tworzymy rozwiązania, które pozwolą zwiększyć bezpieczeństwo podróżnych, co będzie bardzo ważne obecnie, gdy pracownicy znów zaczynają podróżować - dodaje Maciej Stopierzyński, dyrektor ds. technologii i współzałożyciel Hotailors.
- Efektem epidemii będzie m.in. to, że firmy jeszcze częściej będą zatrudniały specjalistów jako pracowników zewnętrznych. Do obsługi ich podróży służbowych będą potrzebowały takiego narzędzia jak Hotailors - podkreśla Michał Szeksztełło, dyrektor operacyjny i współzałożyciel Hotailors.
Dołącz do dyskusji: Właściciel marki Hotailors zyskał 12,6 mln zł na dalszy rozwój