Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, naczelną Aleksandra Nagel
Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, gdzie będą publikowane ekskluzywne treści lifestylowe. Redaktor naczelną projektu jest Aleksandra Nagel.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/SoMagazyn-WPstrona655.jpg)
So Magazyn, dostępny pod adresem so-magazyn.pl, ma być wydawany raz w miesiącu, z konkretnym hasłem przewodnim, którym m zawsze być temat, który aktualnie porusza Polaków. Redakcja zamieszcza treści ze świata mody i designu, opisuje nieoczywistych, piękne miejsca w Polsce, a także ma ambicję stworzenia kulinarnej mapy świata.
Każde wydanie magazynu będzie miała przypisaną dwójkę bohaterów. Będą to osoby znane ze świata kultury, sztuki, sportu, polityki i show-biznesu. Redakcja zaprosi je w nietypowe miejsca, i sprowokuje do otwarcia się na nowe sytuacje.
- Stworzyliśmy to miejsce z myślą o odbiorcach ceniących najwyższą jakość, zwracających uwagę na estetykę, szukających pozytywnych i inspirujących treści. To prezent dla wszystkich, którzy potrzebują odrobiny wytchnienia w internecie, czegoś do poczytania przy kawie, chwili oddechu, kropli piękna i kreatywności - mówi Aleksandra Nagel, szefowa „So Magazynu”.
Pierwsze wydanie z hasłem przewodnim „So…90s!” ukazało się w miniony piątek. Otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis, które oprowadzają czytelników po latach 90. w popkulturze, polityce i modzie. Gwiazdy odwiedziły prezydencki apartament w Hotelu Marriott, gdzie opowiedziały jakich miały wówczas idoli, co je fascynowało i jakie miały marzenia.
W pierwszym wydaniu zadebiutował także kulinarny program Hanny Lis - „Hanna i Przyjaciele”. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.
- Nowy projekt WP wpisuje się nie tylko w potrzeby użytkowników, ale także panujące w mediach trendy. Zapraszając naszych bohaterów do współtworzenia wydania, chcemy spopularyzować konwencję „guest editor” w polskim internecie. „So Magazyn” będzie świeżą, magazynową formą promowaną m.in. na stronie głównej WP - komentuje Dominika Olszyna, szefowa content marketingu WP Brand Studio.
Od strony kreatywnej magazyn wsparła agencja MAD Illustrators, która skupia ilustratorów, grafików i specjalistów od animacji. Do pierwszego wydania ilustrację stworzyła Marlena Stawarz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,97 mln realnych użytkowników i 2,83 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 16,53 mln użytkowników i 1,83 mld odsłon.
W pierwszym półroczu br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł i zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 27,73 do 22,84 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, naczelną Aleksandra Nagel
Poza tym, samo skojarzenie w WP może zaszkodzić temu przedsięwzięciu.