Rusza kolejna edycja "Wielkiego Badania Wzroku" Vision Express (wideo)
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki optycznej Vision Express - "Wielkie Badanie Wzroku". Akcję przygotowały Walk Creative, Szut Szut Studio, Lunapark.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/visionexpress-655.jpg)
"Wielkie Badanie Wzroku" to ogólnopolska kampania organizowana przez markę Vision Express od 2015 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej konieczności regularnego badania wzroku.
- Za kilka dni minie rok od ogłoszenia ogólnoświatowej pandemii. To był i nadal jest czas wyjątkowo wytężonej pracy naszych oczu. Realizacja kampanii skierowanej do tak szerokiej grupy docelowej i niosącej za sobą tak aktualny i ważny przekaz to nie tylko wyzwanie, ale też spora odpowiedzialność - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.
Kampanię "Wielkie Badanie Wzroku" można już zobaczyć w telewizji oraz internecie.
Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Anna Maliszewska.
Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Ruszyła także odsłona radiowa kampanii, jest ona wspierana działaniami online, PR, komunikacją w salonach oraz w aktywacjami w kanałach social media.
Walk Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada Szut Szut Studio.
Dołącz do dyskusji: Rusza kolejna edycja "Wielkiego Badania Wzroku" Vision Express (wideo)