Wavemaker zajmie się obsługą mediową MTV, Nickelodeon i innych kanałów ViacomCBS
Polski oddział agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP) będzie od lutego br. zajmować się obsługą mediową i analityczną kanałów telewizyjnych należących do ViacomCBS Network International, wśród których są m.in. MTV, Paramount Channel, Comedy Central, Nickelodeon.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ViacomCBSlogotyp2020-655.png)
Agencja mediowa Wavemaker rozpoczyna od lutego br. obsługę mediową kanałów należących do ViacomCBS w Polsce. Są to m.in. MTV, Nickelodeon, Paramount Channel, Comedy Central.
To efekt globalnego rozstrzygnięcia nadawcy, który postanowił wybrać w przetargu międzynarodowym sieć Wavemaker do obsługi mediowej.
Wavemaker został wyznaczony jako globalna agencja medialna dla ViacomCBS Networks International (VCNI) od 1 lutego 2021 r. na prawie wszystkich rynkach poza Stanami Zjednoczonymi, w tym w Wielkiej Brytanii, i zajmie się strategią i analizą danych, nauką o odbiorcach i precyzyjnym marketingiem związanym z zakupem i planowaniem mediów.
W Wielkiej Brytanii obsługa Wavemaker obejmie także nadawcę publicznego Channel 5. Agencja będzie miała za zadanie pomagać w zwiększaniu oglądalności i zwiększaniu liczby subskrypcji aplikacji mobilnych, a także ma wzmacniać kampanie wydarzeń na żywo VCN UK i zwiększać sprzedaż produktów konsumenckich.
Lee Sears, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny ds. sprzedaży cyfrowej i reklam w ViacomCBS Networks International, powiedział: - Ponieważ rozrywka staje się bardziej globalna, nadal dostosowujemy naszą działalność do zmian w konsumpcji. Jesteśmy przekonani, że udokumentowane osiągnięcia Wavemaker w naszej branży, a także doskonała strategia w zakresie danych i odbiorców oraz precyzyjny marketing pomogą nam w zwiększeniu liczby użytkowników w naszych linearnych kanałach telewizyjnych, jednocześnie czyniąc postępy w zarabianiu na tych widzach.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker zajmie się obsługą mediową MTV, Nickelodeon i innych kanałów ViacomCBS