SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warta: Teraz skup się na czymś przyjemnym

W internecie rozpoczyna się kampania reklamowa Warty. Akcja podhasłem "Teraz skup się na czymś przyjemnym" promuje ubezpieczeniapodróżne i mieszkaniowe tej firmy.

Startująca właśnie kampania Warty reklamujeoferowane przez nią ubezpieczenia podróżne WartaTravel oraz mieszkaniowe: Warta Dom Komfort i Warta Dom.Internetowej akcji prowadzonej pod hasłem "Teraz skup się na czymśprzyjemnym" towarzyszy promocja, w której do końca września napolisę podróżną otrzymuje się 10-procentową zniżkę, a przywykupywaniu lub przedłużaniu ubezpieczenia mieszkaniowego dostajesię dodatkowo za złotówkę Pakiet Torebka lub ubezpieczenie BagażPodróżny na 1 tys. zł oraz zniżkę na ubezpieczenia komunikacyjne -10 proc. na Autocasco i 5 proc. na OC.

Reklamy Warty od 6 lipca ukazują się w serwisach onet.pl,interia.pl, decoria.pl, domosfera.pl, na części stron turystycznychnależących do sieci ARBOmedia oraz w wyszukiwarce google.pl.

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowałaagencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął siędom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Warta: Teraz skup się na czymś przyjemnym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy