SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy kanał naziemny pojawi się na globalnej platformie streamingowej

Red Carpet Media Group podpisała umowę dotyczącą obecności jej kanałów telewizyjnych, m.in. uruchomionego niedawno ViDoc TV obecnego w naziemnej tv cyfrowej, platformie streamingowej Rakuten TV.

W ramach umowy Rakuten TV ma niewyłączną licencję na dystrybuowanie w Polsce na swojej platformie, w ramach usługi FAST, stacji należących do Red Carpet Media Group.

Przy emisji kanałów będą nadawane osobne reklamy. - Umowa określa warunki techniczne, prawne i organizacyjne, pozwalające na plasowanie w audycjach Red Carpet International TV (Red Carpet Int. TV) targetowanych, lokalnych reklam (addressable TV; DAI dynamic ad insertation). Umowa zakłada uzyskiwanie przychodów reklamowych ze sprzedaży targetowanych reklam i precyzuje model rozliczeń finansowych z tytułu ich emisji w programach Red Carpet Int. - opisano w komunikacie giełdowym Red Carpet Media Group.

Umowę podpisano na 12 miesięcy z opcją automatycznego przedłużania na kolejne okresy. - Niniejsza umowa jest kolejną dotyczącą komercyjnego udostępniania treści telewizyjnych na platformy FAST na całym świecie - zaznaczono.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Od połowy kwietnia brokerem Rakuten TV w Polsce jest biuro reklamy Telewizji Polskiej. Natomiast należący do Red Carpet Media Group kanał ViDoc TV będzie obsługiwany w tym zakresie przez TVN Media.

ViDoc TV od połowy marca jest emitowany na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Do 18 kwietnia stacja działała pod nazwą CTV9.

CZYTAJ TEŻ: Nadawca CTV9 wziął pożyczkę na koncesję

Do Red Carpet Media Group należą też kanały Red Carpet TV i Red TOP TV oraz uruchomiona w połowie 2022 roku platforma streamingowa Red Go. W ub.r. firma przy wzroście wpływów z 9,13 do 11,74 mln zł i kosztów operacyjnych z 5,67 do 6,81 mln zł zwiększyła zysk operacyjny z 3,21 do 4,88 mln zł i zysk netto z 2,93 do 4,08 mln zł.

W zeszły piątek na koniec sesji giełdowej za akcję Red Carpet Media Group płacono 54 zł, co dawało kapitalizację w wysokości 25,1 mln zł. Przez minione 12 miesięcy kurs spółki zmalał o 29 proc. Jej większościowym akcjonariuszem jest Leszek Kułak, ma 64,95 proc. walorów. 


 

Dołącz do dyskusji: Nowy kanał naziemny pojawi się na globalnej platformie streamingowej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abc
A kiedy ViDoc bedzie na sat?
4 1
odpowiedź
User
cxd
pytanie czy kanał pojawi się w ofercie sieci kablowych 2024 .vectra lub POLSAT BOX ,Netia ,Orange tv .
3 1
odpowiedź
User
Ech
A kiedy ViDoc bedzie na sat?


A po co, skoro tam leci praktycznie to samo co na Red Carpet TV
1 1
odpowiedź