MullenLowe Warsaw autorem kampanii marki Velvet
Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu przygotowała kampanię dla marki Velvet.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65b2a492ea7cc_velvet655.png)
Kampania pod hasłem „200 listków to więcej niż standard”, promująca papier toaletowy Velvet, komunikuje główne benefity produktu: miękkość, wydajność, wytrzymałość i solidność.
W roli bohatera marki powraca w kampanii biały miś Velvet, który w zabawny i lekki sposób zwraca uwagę na kluczowe atrybuty produktu.
W ramach kampanii powstały 4 spoty 10” oraz wersja 15”. Działania mediowe obejmują internet (YouTube, VOD, display). Kampania wystartowała w połowie miesiąca.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initative.
W ub.r. marka Velvet promowana była hasłem “W toalecie zawsze w duecie”.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw autorem kampanii marki Velvet