Valkea twórcą nowej linii kreatywnej Manufaktury
Na wszystkich nośnikach informacyjno-reklamowych łódzkiego centrum handlowego Manufaktura zaprezentowana została jej nowa identyfikacja wizualna. Autorem konceptu jest agencja marketingowa Valkea, która również odpowiada za copy wszystkich komunikatów.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Manufaktura_1655.jpg)
Inspiracją do stworzenia nowej kreacji był przede wszystkim street art – mocno zakorzeniony w popkulturze Łodzi, ale także idealnie oddający charakter łódzkiej Manufaktury – obiektu multifunkcjonalnego, centrum codziennego życia łodzian, miejsca, w którym przeszłość łączy się z nową energią.
Obecne na grafikach elementy betonowej faktury, rysunki zrobione sprayem, pomalowane farbą szablony nawiązujące do prac wykonanych na murach czy chodnikach jednoznacznie podkreślają przynależność Manufaktury do miejskiej tkanki i jej rolę w budowaniu lokalnej tożsamości.
Przygotowane przez Valkea copy towarzyszące oprawie graficznej ma przełamywać dotychczasowe schematy komunikacji centrum handlowego z klientem. Agencja postawiła na kreatywną grę słowną, zabawę znaczeniami i humor z przymrużeniem oka.
Valkea jest odpowiedzialna za przygotowanie treści komunikatów oraz projektowanie w nowej linii kreatywnej wszystkich graficznych materiałów wykorzystywanych przez Manufakturę na nośnikach outdoorowych, w mediach prasowych i elektronicznych, a także we własnych kanałach komunikacji. Do nowej identyfikacji zostaną dostosowane także funkcjonujące już w centrum elementy brandingowe, jak Karta Podarunkowa czy Karta Łodzianina.
Dołącz do dyskusji: Valkea twórcą nowej linii kreatywnej Manufaktury