SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(5) "61084"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "146326"["title"]=>string(62) "Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2008-02-03 23:56:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "1"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "6"["id"]=>string(2) "26"["slug"]=>string(18) "kampanie-reklamowe"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(7) "Reklama"["slug"]=>string(7) "reklama"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(1) {[0]=>array(1) {[0]=>array(7) {["id"]=>string(6) "114996"["nick"]=>string(6) "Monika"["comment"]=>string(24) "http://www.twarowski.net"["article_id"]=>string(5) "61084"["created"]=>string(19) "2012-05-04 22:14:49"["minus"]=>string(1) "0"["plus"]=>string(1) "0"}}}}

Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove

Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią wnowej kampanii linii Dove pro.age, która rusza w pierwszym tygodniulutego. Kreacja pokazuje dojrzałe kobiety, które są świadomeswojego piękna.

Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd orazich wypowiedzi na temat filozofii pro.age są ilustracją mottokampanii: "piękno nie pyta o wiek". Celem komunikacji jestzainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnieod wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro.age,stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry.

drred

Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazywać się będą przeztrzy najbliższe miesiące w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wrazze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach"Twój Styl", "Pani" oraz "Zwierciadło" pojawią się ponadtoczterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskimtwarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszą trzy spoty radiowe,w których polskie celebrities przedstawiają własne rozumieniefilozofii pro.age. Będą one emitowane m.in. w Radiu Zet.

Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowała agencja Los Mejores(uzupełnienie globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66Ogilvy), sesję zdjęciową zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna Shootme, produkcją spotów radiowychzajęło się Studio Zet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada PHDPoland.

dfdsfdssdf


Metryka

Klient: Unilever Polska S.A.
Agencja: Los Mejores
Branża: Kosmetyki
Typ kampanii: Produktowa
Manager projektu: Agnieszka Krajewska
Art director: Tomek Prussakow
Copywriter: Zofia Odważna
Dom mediowy: PHD Poland
Dom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)
Grupa docelowa: Kobiety, wiek 35-54, miasta pow. 50 tys.,wykształcenie średnie i wyższe, dochód średni +

Dołącz do dyskusji: Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monika
http://www.twarowski.net
odpowiedź