Tygrys reklamuje odkurzacze Bosch jako „silniejsze z natury”
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa odkurzaczy Bosch, której bohaterem jest tygrys. Akcję produkująca te urządzenia firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przygotowała wspólnie z agencją HyperCrew.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/bosch-reklama-tygrys655.png)
Kampania przekonuje, że każdy odkurzacz z nowej linii Bosch jest niczym „tygrys wśród odkurzaczy” - z podobną skutecznością i precyzją usuwa kurz, okruchy i roztocza. Reklamy podkreślają, że promowane urządzenia zostały wyposażone w QuattroPower System, zapewniający wysoką skuteczność zbierania kurzu przy jednoczesnym niskim poborze mocy.
Akcja reklamowa zaczęła się 15 czerwca i będzie prowadzona do końca br. Obejmuje prasę (pisma kobiece i lifestylowe), internet (m.in. serwis odkurzacze-bosch.pl) oraz punkty sprzedaży.
Materiały POS do kampanii przygotowała agencja HyperCrew.
Dołącz do dyskusji: Tygrys reklamuje odkurzacze Bosch jako „silniejsze z natury”