SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twój Styl' z kosmetyczką wsparty kampanią

Do ukazującego się dziś czerwcowego wydania miesięcznika "TwójStyl" (Wydawnictwo Bauer) dołączona została elegancka kosmetyczka.Numer wspiera kampania reklamowa.

Wydanie ukazało się w nakładzie 300 tys. egz. i cenie 9,90 zł.Promowane jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7 iPolsat 2), radiu (RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet), prasie("Polityka") i internecie (Interia.pl). Kreację przygotowałaagencja Happy Hours, a za zakup mediów odpowiedzialny był domMediaedge:CIA.

Średnia sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" w 2008 roku wyniosła 258158 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: 'Twój Styl' z kosmetyczką wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy