SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych

Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok. 

Pomiar ruchu w witrynach internetowych ma obejmować zachowania użytkowników na witrynach internetowych oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych. 

Wybrana firma zajmie się na zlecenie TVP także pomiarem treści multimedialnych audio i wideo, w tym spotów oraz bloków reklamowych emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali Telewizji Polskiej w aplikacjach, jak również materiałów wideo (wraz z reklamami) osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów TVP.

Będzie też mierzyć kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski. 

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 28 lutego. 

Dołącz do dyskusji: TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LOL
To likwidacja czy badanie ruchu na stronach? Jaki jest status procesu likwidacji TVP? Ktoś tego w ogóle pilnuje?
odpowiedź
User
Merlin
Przez 30 lat ciągle czytam co TVP ma zrobić , wprowadzić a później okazuje się , że klapa tak jak kiedyś mieli wprowadzić dekodery TVP jeszcze przed dekoderami Polsatu...
odpowiedź
User
Janusz Grej
To oni nie umiejà wpiąć narzędzia analitycznego na stronę www. Kto tam pracuje? Rympałki tusska nie umiejà w internety hehe
odpowiedź