SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych

Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok. 

Pomiar ruchu w witrynach internetowych ma obejmować zachowania użytkowników na witrynach internetowych oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych. 

Wybrana firma zajmie się na zlecenie TVP także pomiarem treści multimedialnych audio i wideo, w tym spotów oraz bloków reklamowych emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali Telewizji Polskiej w aplikacjach, jak również materiałów wideo (wraz z reklamami) osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów TVP.

Będzie też mierzyć kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski. 

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 28 lutego. 

Dołącz do dyskusji: TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LOL
To likwidacja czy badanie ruchu na stronach? Jaki jest status procesu likwidacji TVP? Ktoś tego w ogóle pilnuje?
4 6
odpowiedź
User
Merlin
Przez 30 lat ciągle czytam co TVP ma zrobić , wprowadzić a później okazuje się , że klapa tak jak kiedyś mieli wprowadzić dekodery TVP jeszcze przed dekoderami Polsatu...
0 5
odpowiedź
User
Janusz Grej
To oni nie umiejà wpiąć narzędzia analitycznego na stronę www. Kto tam pracuje? Rympałki tusska nie umiejà w internety hehe
3 5
odpowiedź