Top Secret zmienia wizerunek na elegancki
Marka Top Secret w swojej kampanii reklamowej na sezon jesień-zima2008-09 promuje zmieniony, elegancki wizerunek. W ramach akcjifirma wprowadza odpowiednią aranżację punktów sprzedaży orazpromuje nowe produkty w internecie i prasie.
Zmianom wizerunkowym towarzyszy kampania promocyjna, która winternecie prowadzona jest na obsługiwanej przez łódzką agencjęinteraktywną Kamikaze stronie www.topsecret.pl W serwisie comiesiąc w ramach współpracy z miesięcznikiem Avanti odbywa się czatz udziałem stylistki miesięcznika, która udziela internautomindywidualnych porad. Witryna ma docelowo nie tylko pełnić funkcjereklamowo-informacyjne, ale stanowić także platformę wymiany opiniii uwag, zapewniającą jednocześnie relaks i inspiracje. Z kolei wprasie Top Secret prowadzi wizerunkową kampanię reklamową, w ramachktórej do październikowego numeru miesięcznika Twój Styl dołączonyjest lifestyle'owy katalog tej marki. Planowane działania reklamowemają też objąć inne środki przekazu.
Inne
Dołącz do dyskusji: Top Secret zmienia wizerunek na elegancki