"Tina" liderem tygodników dla pań w I kw. 2008
"Tina" pozostaje najpopularniejszym tygodnikiem poradnikowym dla kobiet, utrzymując w pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż na poziomie prawie 400 tys. egzemplarzy. Inne tytuły z tego segmentu kupowało o wiele mniej czytelników niż przed rokiem.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w pierwszym kwartale 2008 sprzedaż ogółem w wysokości ponad 397 egzemplarzy (wzrost o 0,3 proc.).
Pozostałe poradnikowe tygodniki dla kobiet zanotowały znacznie niższą sprzedaż w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2007 roku. Drugą w rankingu "Przyjaciółkę" kupowało o 62 tys. mniej osób niż przed rokiem, trzecia w zestawieniu "Pani Domu" (Axel Springer Polska) straciła w tym czasie 31 tys. czytelników, natomiast sprzedaż "Naj" (G+J Polska) spadła o 66 tys. egzemplarzy.
I kwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
Średni | Sprzedaż | Średni | Sprzedaż | |
ZKDP | nakład | ogółem | nakład | ogółem |
jednorazowy | jednorazowy | |||
Tina | 532 728 | 397 197 | 556 348 | 395 787 |
Przyjaciółka | 443 115 | 282 598 | 583 288 | 345 061 |
Pani Domu | 434 545 | 230 645 | 498 110 | 262 193 |
Naj | 376 855 | 189 995 | 510 375 | 256 820 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem tygodników dla pań w I kw. 2008