Strony Yahoo najpopularniejsze w Japonii
W październiku bieżącego roku najchętniej odwiedzaną własnością internetową w Kraju kwitnącej Wiśni były strony należące do Yahoo.
Odwiedziło je wówczas 49,2 miliona unikalnych użytkowników internetu z Japonii - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Na kolejnych miejscach znalazły się strony należące do: Google (37,77 miliona unikalnych odwiedzających), Rakuten Inc (31,27 mln), FC2 inc. (28,71 mln), NTT Group (28,6 mln), Microsoftu (27,96 mln), Wikimedia Foundation (23,17 mln), GMO Internet Group (23,03 mln), Nifty Corporation (22,99 mln) oraz Livedoor (22,79 mln).
Z kolei najszybciej rozwijającą się w październiku w Japonii stroną internetową był sklep internetowy Bellemaison.jp, który w porównaniu z wrześniem zanotował 41-procentowy wzrost liczby unikalnych odwiedzających, do poziomu 2,61 miliona. Pod tym względem kolejne były strony: Disney Online (wzrost o 23 procent, do 2,84 miliona unikalnych odwiedzających), Sankei Shimbun (wzrost o 20 procent, do 9,63 mln), ASAHI-NET.OR.JP (wzrost o 19 procent, do 2,95 mln) oraz TBS Group (wzrost o 17 procent, do 5,48 mln).
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Strony Yahoo najpopularniejsze w Japonii