SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer Polska zaczyna sprzedaż pakietową

Zespół product development firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska opracował założenia oraz przygotował do sprzedaży dedykowane pakiety w ramach głównych linii produktowych: Premium, Eco, Standard, CLP Premium oraz Metro.

Dedykowane pakiety mają stanowić podstawę sprzedaży zarówno w ujęciu liczby nośników, jak i planowanych przychodów. Ströer tworząc pakiety wykorzystał potencjał oraz najważniejsze cechy komunikacyjne poszczególnych segmentów nośników reklamowych: od billboardów standard poprzez eco i premium do CLP na wiatach przystankowych. 

– Bazując na danych o poziomie widowni, danych GIS oraz uwzględniając wpływ Uchwał Krajobrazowych w poszczególnych miastach opracowaliśmy pakiety gwarantujące naszym klientom odpowiedni impact kampanii – mówi Edyta Wójcik-Mendyk, CSO Ströer Polska.

To kontynuacja polityki sprzedażowej rozpoczętej w 2023, której podstawą jest sprzedaż pakietów, a nie pojedynczych lokalizacji – w ten sposób były sprzedawane nośniki w warszawskim Metrze, a w 2024 roku dołączyły kolejne formaty.

– Doświadczenia ubiegłego roku pokazują, że dzięki wprowadzeniu sprzedaży pakietowej proces ofertowania jest szybszy a klienci zyskują gwarancję jakości kupowanego produktu – dodaje Edyta Wójcik-Mendyk. 

Dołącz do dyskusji: Ströer Polska zaczyna sprzedaż pakietową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl