Ströer Polska zaczyna sprzedaż pakietową
Zespół product development firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska opracował założenia oraz przygotował do sprzedaży dedykowane pakiety w ramach głównych linii produktowych: Premium, Eco, Standard, CLP Premium oraz Metro.
Dedykowane pakiety mają stanowić podstawę sprzedaży zarówno w ujęciu liczby nośników, jak i planowanych przychodów. Ströer tworząc pakiety wykorzystał potencjał oraz najważniejsze cechy komunikacyjne poszczególnych segmentów nośników reklamowych: od billboardów standard poprzez eco i premium do CLP na wiatach przystankowych.
– Bazując na danych o poziomie widowni, danych GIS oraz uwzględniając wpływ Uchwał Krajobrazowych w poszczególnych miastach opracowaliśmy pakiety gwarantujące naszym klientom odpowiedni impact kampanii – mówi Edyta Wójcik-Mendyk, CSO Ströer Polska.
To kontynuacja polityki sprzedażowej rozpoczętej w 2023, której podstawą jest sprzedaż pakietów, a nie pojedynczych lokalizacji – w ten sposób były sprzedawane nośniki w warszawskim Metrze, a w 2024 roku dołączyły kolejne formaty.
– Doświadczenia ubiegłego roku pokazują, że dzięki wprowadzeniu sprzedaży pakietowej proces ofertowania jest szybszy a klienci zyskują gwarancję jakości kupowanego produktu – dodaje Edyta Wójcik-Mendyk.
Dołącz do dyskusji: Ströer Polska zaczyna sprzedaż pakietową