Spółdzielcza Grupa Bankowa reklamuje aplikację w kampanii „Mamy tu wszystko"
Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Mamy tu wszystko”, promującą aplikację mobilną SGB Mobile.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/SGB_mobile_655.jpg)
Aplikacja mobilna SGB Mobile została udostępniona klientom banków spółdzielczych SGB latem 2020 roku. W wizerunkowych i edukacyjnych spotach reklamowych, na banerach internetowych i w materiałach informacyjnych prezentowane będą funkcje nowej aplikacji.
Spot przygotowany na potrzeby akcji opowiada historię rodziny, w której każdy z domowników chciałby zrealizować swoje osobiste marzenia.
Działania komunikacyjne zaplanowano głównie w internecie, z wykorzystaniem m.in. Google Ads, Programmatic czy Facebooka. Zaplanowano również 2 tygodniową kampanię radiową w głównych stacjach radiowych (RMF FM i Radio Zet) oraz obecności na dużych portalach informacyjnych. Banki spółdzielcze będą także aktywne poprzez mikro-kampanie prowadzone wśród lokalnych społeczności.
To druga w ciągu ostatnich dwóch lat tak szeroko zaplanowana kampania promocyjna banków spółdzielczych SGB. W pierwszej odsłonie głównym motywem była reklama nowoczesnych form płatności i cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay oraz usługi BLIK, wdrożonej w Spółdzielczej Grupie Bankowej.
Nowy spot oraz reklamy radiowe trafił do mediów w drugiej połowie listopada – ta część kampanii SGB potrwa co najmniej do końca roku. W trzeciej dekadzie listopada rozpoczną się także działania informacyjne i promocyjne na rynkach lokalnych – w bankach spółdzielczych SGB.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała firma IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada Dom Produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w internecie odpowiedzialna jest MTA Digital.
Dołącz do dyskusji: Spółdzielcza Grupa Bankowa reklamuje aplikację w kampanii „Mamy tu wszystko"