SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sigma Bis z 0,01 proc. prowizji w przetargu kancelarii premiera

Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup usług reklamowych w social mediach zgłosiło się 8 agencji. Najniższą prowizję - na poziomie 0,01 proc. - za obsługę zaproponowała Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Premier Donald Tusk, fot. YouTube/KPRM Premier Donald Tusk, fot. YouTube/KPRM

Przetarg KPRM dotyczy zakupu reklam w mediach społecznościowych, a wybrana w nim agencja będzie pracować dla kancelarii premiera przez rok. Budżet do obsługi wynosi 1,23 mln zł.

W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 8 ofert. Każda z agencji zaproponowała w nich prowizję za obsługę: Sigma Bis - 0,01 proc., Fabryka Marketingu - 2,48 proc., Euvic Media - 0,4 proc., Interprima - od 4,18 proc. do 19,58 proc., Aplan Media - od 0,89 proc. do 2,9 proc., Emerald Media - od 1 proc. do 6,8 proc., Ideo Force - 4,95 proc., Media Group - 5 proc.

Wybrana agencja zajmie się zakupem reklam na Facebooku, platformie X, Instagramie, YouTube, LinkedIn, TikToku, w serwisie Twitch, Pinterest, na platformie Adform, w Google Display Network.

Każda kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z wykorzystaniem profili KPRM. Kancelaria premiera zakłada realizację 6 typów kampanii, w zależności od ich budżetu: 10 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.

Celem kampanii realizowanych przez kancelarię premiera w social mediach będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis z 0,01 proc. prowizji w przetargu kancelarii premiera

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daria
Świat reklamy zmierza ku zagładzie, patrząc na prowizje. Żenada.
0 0
odpowiedź