Siatkarz Michał Winiarski reklamuje kosmetyki Luksja dla mężczyzn
Michał Winiarski, siatkarz reprezentacji Polski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (produkowanych przez PZ Cussons). Kampanię z jego udziałem zaplanowano na kwiecień.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/michalwiniarski-luksja655.png)
Na sklepowe półki trafiła linia produktów Luksja dla mężczyzn. Twarzą kampanii został znany polski sportowiec Michał Winiarski. Jak tłumaczą przedstawiciele PZ Cussons, jest on idealnym odzwierciedleniem nowej linii.
- Tworząc nowe żele pod prysznic myśleliśmy o mężczyźnie dokładnie takim ja on - młodym, aktywnym, wysportowanym. Z badania, które przeprowadził dla nas Millward Brown wynika, że ponad połowa Polaków uważa Michała za wzór do naśladowania, a aż 72 proc. postrzega go jako profesjonalistę w swojej dziedzinie - uzasadnia Monika Modrzejewska, brand manager marki Luksja.
Kampania z udziałem Winiarskiego prowadzona będzie od kwietnia pod hasłem „Świeżość w mistrzowskim wydaniu”. Na obecnym etapie firma nie podaje, jakie media obejmie ani które agencje nad nią pracują.
Marka Luksja ostatnio reklamowana była w jubileuszowej kampanii pod hasłem „#takajestem” w styczniu ub.r.
Dołącz do dyskusji: Siatkarz Michał Winiarski reklamuje kosmetyki Luksja dla mężczyzn