"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/belrisozott.jpg)
Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży oraz zakomunikowanie nowych opakowań deserów Belriso, na których pojawiły się postaci ryżowych celebrytów.
W ramach kampanii powstało sześć spotów, w których występują mali bohaterowie z opakowań. Ich tematem są zbliżające się mistrzostwa piłkarskie w Rosji oraz aktywacja konkursowa. Na spoty można głosować na stronie: belrisogotowenawszystko.pl.
Do wygrania są Ręczniki Belriso, torby termiczne, 10 iPadów oraz nagroda dodatkowa TV Samsung z konsolą PS4.
Animowane spoty można zobaczyć na platformach społecznościowych Facebook, YouTube, a także na platformach VOD – Polsat, TVN oraz Onet.
Kampania potrwa do 17 czerwca.
Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine, która wykonała również animowane spoty, Landing Page kampanijny oraz zaprojektowała nowy serwis belriso.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu i pełni obecnie rolę strategiczno-kreatywnego partnera marki Belriso.
Designem postaci oraz nowych opakowań zajęła się agencja Flov. Media zaplanował dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: "Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso