Różczka, Kot i Adamczyk reklamują nową ofertę Netii (wideo)
Rusza produktowa część kampanii reklamowej Netii z udziałemMagdaleny Różczki, Tomasza Kota i Piotra Adamczyka. Aktorzy promująofertę, w której za niezmienioną cenę otrzymuje się cztery razyszybszy dostęp do internetu.
W ramach kampanii reklamowej Netii prowadzonej pod hasłem"Wolność wyboru" rusza etap promujący ofertę, w której za 49 złzamiast dostępu do internetu o szybkości 1 Mbit/s otrzymuje sięłącze o przepustowości 4 Mbit/s. Promocja obowiązuje zarówno wprzypadku usług dostarczanych za pośrednictwem własnejinfrastruktury Netii, jak i uwolnionych linii TP (LLU). Tę ofertęreklamują aktorzy Magdalena Różczka, Tomasz Kot i Piotr Adamczyk,którzy od tygodnia występują w wizerunkowej części kampaniiNetii.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Różczka, Kot i Adamczyk reklamują nową ofertę Netii (wideo)