„Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą” - rusza kampania społeczna na temat ojcostwa
W najbliższy piątek startuje kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty pod hasłem „Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą”. Ma pokazać, jak ważną rolą w życiu jest bycie ojcem.

Kampania Fundacji Mamy i Taty pod hasłem „Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą” jest poświęcona ojcostwu. Jej założenia powstały na bazie wyników badań zrealizowanych przez instytut Ipsos. Wynika z nich m.in., że mężczyźni coraz później wchodzą w związek małżeński, rośnie też liczba tych, którzy wybierają bycie singlem lub życie w konkubinacie.
Fundacja planowaną kampanią chce ich przekonać, że najważniejszą rolą w życiu każdego mężczyzny jest bycie ojcem.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Telescope, reżyserem reklamy jest Iwona Bielecka.
Jedna z ostatnich kampanii społecznych Fundacji Mamy i Taty, prowadzona pod hasłem „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”, realizowana w 2015 roku wywołała wiele kontrowersji. Była m.in. mocno krytykowana przez ekspertów z branży reklamowej, którzy uznali, że jest oderwana od realiów i uprzedmiotawia kobiety oraz dzieci.
Dołącz do dyskusji: „Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą” - rusza kampania społeczna na temat ojcostwa