');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: RMF FM, Trójka i TOK FM najchętniej słuchanymi stacjami radiowymi w Krakowie
Słuchalność Trójki musiała tak gwałtownie spaść. Publicystyka leży, serwisy informacyjne coraz bardziej przechylone w prawo, muzycznie też coraz słabiej... Są tam jeszcze porządni redaktorzy, robią co mogą, ale to zawracanie Wisły kijem :-/
Garstka - niedawno "dobra zmiana" pozbyła się Ossowskiego. Wcześniej za różowego Morzeła, w białych rękawiczkach, pozbyto się Miki i Kosińskiego. To właśnie pod względem muzycznym Trójka jest niszczona najbardziej. Od lat kolejne dyrekcje stawiają na redaktorów muzycznym z parciem na ścianki, szkło i sitko przekładające się na chałtury. Radio komercyjne potrzebuje właśnie takich ludzi - osób, dla których praca w tym medium jest celem samym w sobie, tj. "elastycznych"... Pasjonaci, ludzie z charyzmą, poczuciem misji i przede wszystkim mający w 4 literach układziki branżowe na linii media-przemysł fonograficzny stają się tam mniejszością.