SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(6) "106039"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "148819"["title"]=>string(44) "Praktiker reklamuje wiosenny katalog (wideo)"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2010-04-02 00:49:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "6"["id"]=>string(3) "210"["slug"]=>string(7) "wideo-4"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(7) "Reklama"["slug"]=>string(7) "reklama"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

Praktiker reklamuje wiosenny katalog (wideo)

Praktiker udostępnił w swoich sklepach i serwisie internetowym wiosenny katalog. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze.

Wiosenny katalog Praktikera prezentuje wybrane produkty z oferty tej sieci oraz ciekawe aranżacje wystroju wnętrza i ogrodu. Udostępniony został zarówno w wersji papierowej – w sklepach Praktiker, jak i w wersji elektronicznej – na stronie internetowej katalog-praktiker.pl. W tym drugim przypadku w katalogu można wyszukiwać produkty oraz tworzyć i zapisywać zakładki.

Katalog wspierają działania reklamowe pod hasłem „Wiosenne inspiracje” obejmujące telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN, TVN7, TV4 i stacje tematyczne), prasę („Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie” i czasopisma lokalne), internet (m.in. Facebook i YouTube), outdoor (billboardy) oraz BTL (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca lipca – przygotowała agencja reklamowa S4, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Serwisem katalog-praktiker.pl zarządza firma OPTeam, natomiast działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
 

Dołącz do dyskusji: Praktiker reklamuje wiosenny katalog (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl