PR Calling zajmuje się obsługą domu mediowego Mindshare
Od marca do grona klientów PR Calling dołączył dom mediowy Mindshare.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/mindshare-share_logo655.png)
Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania komunikacyjne, organizację eventów, social media oraz bieżący consulting w zakresie public relations. Działania będzie prowadził zespół odpowiedzialny za branżę #martech, pod kierownictwem Moniki Błaszczak, PR senior account managera.
- Zapraszając PR Calling do przetargu, liczyliśmy na merytoryczną, ale i ciekawą propozycję działań komunikacyjnych dla Mindshare. Koncepcja, którą otrzymaliśmy od zespołu agencji, najbardziej spełniła nasze oczekiwania. Doceniliśmy również poziom zaangażowania w proces Katarzyny Dworzyńskiej, jej profesjonalne podejście do komunikacji, oraz znajomość branży marketingowej. Suma tych czynników zaważyła na podjęciu ostatecznej decyzji - komentuje Paulina Sobieszek, partner, business development w Mindshare.
Współpraca została zawarta na czas nieokreślony.
Mindshare na polskim rynku mediowym działa od 1999 roku. Jest częścią koncernu WPP.
Dołącz do dyskusji: PR Calling zajmuje się obsługą domu mediowego Mindshare