');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze, Krystian Dudek ponownie prezesem
Co zrobił PSPR w ostatnim czasie?
Mimo trudności z zaangażowaniem w działania społeczne, nieodpłatne, efekty to np.:
- zwiększenie liczby członków
- reforma i reaktywacja Rady Etyki PR – wraz ze Związkiem Firm Public Relations
- projekt edukacyjny - Akademia PRawdziwego PR – ukończyło go kilkadziesiąt osób, a wiosną ma ruszyć II edycja
- projekt Reklamówka – spotkania merytoryczne, w których wzięło już udział kilkaset osób
- indywidualne spotkania merytoryczne
- nawiązanie współpracy z zagranicznymi partnerami – powołanie IPRC – zrzeszającego 15 krajów, w celu realizacji badań
- pozyskanie dla członków zniżek i bonusów u Partnerów branżowych, medialnych, w wydawnictwach
- pomoc dla wszystkich osób, które się o nią zwracają – pytania studentów piszących prace dyplomowe, wsparcie dla przedstawicieli mediów
- ponadto obniżyliśmy składkę członkowską o 30%, a także przyjęliśmy zniżki dla studentów
- promocja książek i publikacji ekspertów z zakresu PR
- liczne patronaty
- i inne.
Zapewne można było jeszcze więcej – ale do tego potrzeba rąk do społecznej pracy. Dlatego serdecznie Pana zapraszamy. Na dzień dobry otrzyma Pan pakiet zniżek, bonusów, pamiątkowy pin i gwarancję, że jeśli coś Pan zrobi – docenimy to.
Niebawem organizujemy otwartą, bezpłatną konferencję PSPR DAY – dla wszystkich zainteresowanych PR. Zapraszamy do pomocy organizacyjnej, a jeśli ma Pan coś ciekawego do zaprezentowania – także do prelekcji.
Pozdrawiamy