Polski startup Estimote wprowadza wideo beacony: sklepowa sprzedaż na nowym poziomie
Estimote, polski startup znany z wprowadzenia na rynek beaconów zaproponował kolejne rozwiązanie dla sprzedawców. Estimote Mirror to moduł, który może wyświetlić użytkownikowi na dowolnym ekranie wszystkie informacje na temat towaru, który wzbudził jego zainteresowanie.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/estimote-modul655.png)
Estimote jest działającym od 2012 r. startupem założonym w Krakowie przez Jakub Krzycha i Łukasza Kostkę. Jesienią 2013 r. firma zaprezentowała beacony - elektroniczne czujniki pozwalające na wyświetlanie na ekranach klientów sklepów dokładnych informacji na temat sprzedawanych produktów.
Teraz Estimote zaproponował nowy produkt - Estimote Mirror, który wykorzystując wspomniane beacony pozwala na dotarcie do klientów sklepów w nowy sposób.
Estimote Mirror to niewielki moduł podłączany do monitora za pośrednictwem gniazd HDMI oraz USB (w grę wchodzą jedynie modele, w których odległość pomiędzy tymi dwoma wejściami nie jest zbyt wielka).
Po uruchomieniu systemu Estimote Mirror w sklepie klient, który zainteresuje się konkretnym towarem (np. butami) i sięgnie po wybrany model zobaczy na najbliższym ekranie wszystkie informacje na jego temat.
Ponadto poprzez specjalną aplikację obsługującą beacony oraz moduły Estimote Mirror możliwe jest dokonanie szybkiego zakupu konkretnego towaru w sklepie.
Dołącz do dyskusji: Polski startup Estimote wprowadza wideo beacony: sklepowa sprzedaż na nowym poziomie