');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Play wprowadza Xtra numer
wiecej jest na www.xtra.playmobile.pl
Zacytuję portal Telepolis:
Xtra wpadka Play
Play wprowadził dla swoich klientów usługę Xtra Numer pozwalającą na uruchomienie drugiego numeru telefonu na tej samej karcie SIM. Usługa nie gwarantuje pełnej anonimowości wbrew obietnicom sieci Play - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.
Jeśli ktoś próbuje do nas zadzwonić na nasz alternatywny numer, a mamy w tym czasie wyłączony telefon, dzwoniący bardzo szybko dowie się z jakiego numeru tak naprawdę korzystamy.
Po uruchomieniu telefonu otrzymamy SMS-a z informacją, że ktoś do nas dzwonił. W tym samym czasie osoba dzwoniąca wcześniej do nas otrzyma informację, że numer telefonu jest już dostępny, a w treści SMS-a zobaczy nie Xtra Numer, tylko numer główny.
Ten błąd istniał w czasie darmowych testów usługi, bo po to były testy, by wyłapać błędy.
Wczoraj odpalili usługę komercyjną, i płatna i w pełni działającą, usuwając wszystkie błędy. Z tego co widzę to rozszerzyli usługę też po uwagach testerów o opcję WSTRZYMANIA numeru, bez jego wyłączania.
Dla mnie to Xtra :)