Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównuje się z MixPlusem (wideo)
W sieci Play wprowadzane zostają taryfy abonamentowe One Play Pro 40 i One Play Pro 60 ze stawką 29 groszy za minutę połączenia, która obowiązuje też w Mixturze Pro 30 i 50. Ofertę wspiera kampania reklamowa w konwencji świątecznej.
We wprowadzanych właśnie taryfach One Play Pro 40 i One
Play Pro 60 oprócz stawki 29 groszy za minutę połączenia do
wszystkich sieci - zarówno w ramach abonamentu, jak i po
jego wykorzystaniu - obowiązuje przez 6 miesięcy 50-procentowy
rabat na abonament. Z oferty mogą skorzystać klienci przenoszący
swoje numery z innych sieci, dotychczasowi abonenci Play
podpisujący kolejną umowę, użytkownicy Play Fresh z trzymiesięcznym
stażem oraz kupujący te taryfy w e-shop.
Nową ofertę Play wspiera kampania reklamowa, w
której Mikołaj atakuje przy pomocy katapulty firmę "brużdżącą w 29
groszach za minutę". Przekaz ma podkreślać, że tylko w Play taka
stawka obowiązuje bez żadnych zastrzeżeń przez cały czas trwania
umowy.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównuje się z MixPlusem (wideo)