HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica wprowadziła do sprzedaży nowe produkty mleczne pod submarką Piątnica Roślinna. Identyfikację wizualną nowej linii przygotowała agencja HiBrands.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/PiatnicaRoslinna655.jpg)
Na półki trafiła nowa linia produktów Piątnicy. Producent zdecydował się poszerzyć portfolio o produkty w pełni roślinne. Zespół HiBrands stworzył identyfikację graficzną nowej submarki Piątnica Roślinna i zaprojektował opakowania napojów.
- Znaleźliśmy prosty i czytelny dla odbiorców język graficzny, który z jednej strony oddaje charakterystyczną dla marki Piątnica naturalność i bezpośredniość a z drugiej wpisuje się w kody i symbolikę współczesnych kategorii produktów roślinnych – mówi Paweł Frej, general creative director w HiBrands.
Pierwsze produkty Piątnicy Roślinnej: Napój owsiany i Napój sojowy dostępne są w sklepach na terenie całej Polski.
Dołącz do dyskusji: HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej