SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PGNiG Obrót Detaliczny promuje EkoFakturę

PGNiG Obrót Detaliczny uruchamia nową kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie jak największej liczby klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznej EkoFaktury. Hasłem akcji jest „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”. 

Bohaterami kampanii są dzieci – roczny Filip i siedmioletnia Ewa – którzy przekonują odbiorców do zmiany dotychczasowych nawyków na bardziej przyjazne dla środowiska. Spoty zwracają uwagę, że do wydruku tradycyjnych rachunków za gaz co miesiąc zużywane jest aż 40 ton papieru i 10 milionów litrów wody.

Kampanię wspiera hasło: „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”, które w lekki i zabawny sposób ma zachęcić klientów do refleksji nad korzyściami płynącymi z wyboru bardziej ekologicznego rozwiązania.

– W spotach posługujemy się językiem ekologicznych korzyści, co w połączeniu z wykorzystaniem wielu kanałów promocji pozwoli nam na szeroką skalę budować wizerunek PGNiG Obrót Detaliczny jako marki nowoczesnej i przyjaznej środowisku. Z perspektywy biznesowej kampania przyczyni się do oszczędności kosztów wynikających z wysyłki papierowych faktur oraz usprawni obsługę klientów – mówi Magdalena Kempiński, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji PGNiG OD, Grupa Orlen.  

Kampania zachęcająca do świadomego wyboru EKOfaktury będzie szeroko emitowana w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP), radiu (RMF FM i Radio Zet), prasie (Polska Press, Super Express, Fakt) oraz Internecie.

Kreacje kampanii przygotowała agencja Brasil, a zakupem mediów zajęło się biuro marketingu PGNiG Obrót Detaliczny.

Do tej pory na EKOfakturę przeszło ponad 2,7 mln klientów PGNiG OD korzystających z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

Dołącz do dyskusji: PGNiG Obrót Detaliczny promuje EkoFakturę

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Archeo
To debile, co przy nadpłacie informują o niedopłacie i grożą odcięciem gazu. A przy tym księguja jak im się podoba. Reklamacji nie potrafią rozpatrzyć. Wysyłają brednie, że kończy się umowa. Tam nikt niczego nie ogarnia.
odpowiedź
User
gosc
To nie ma nic wspólnego z ekologią tylko z finansami. Chcą zaoszczędzić na wysyłce listów.
odpowiedź
User
Rafał
To nie ma nic wspólnego z ekologią tylko z finansami. Chcą zaoszczędzić na wysyłce listów.

Pewnie że chodzi o pieniądze ale przy okazji też ekologia. Od dawna korzystam z eko faktury i jak dotychczas nie mam zastrzeżeń.
odpowiedź