SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

240 tys. widzów „Papierów na szczęście” w TVN7, dotychczas 11,34 mln zł z reklam

Nowy serial Siódemki „Papiery na szczęście” w jesiennej ramówce oglądało średnio 240 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV. Wpływy z reklam wokół dotychczasowych odcinków wyniosły 11,34 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Adriana Kalska w serialu „Papiery na szczęście”; fot. TVN7 Adriana Kalska w serialu „Papiery na szczęście”; fot. TVN7

Średnia widownia premierowych odcinków nowego serialu Siódemki „Papiery na szczęście”, wyemitowanych w okresie od 6 września do 23 grudnia 2021 roku wyniosła 240 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,85 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 28 września. Śledziło ją średnio 348 tys. osób.

Dla porównania, ostatni sezon „Zakochanych po uszy” emitowany w tym samym paśmie w poprzednich miesiącach śledziło o 112 tys. osób więcej. W okresie od 4 stycznia do 2 września 2021 roku produkcja gromadziła średnio 352 tys. widzów, co dało Siódemce 2,82 proc. udziału w 4+, 4,11 proc. w 16-49 i 3,57 proc. w 16-59.

„Papiery na szczęście” mają niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

Kanał TVN7 w czasie nadawania jesiennych odcinków „Papierów na szczęście” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami TV4 (8,16 proc.) i TV Puls (4,97 proc.). Siódemka wypadła lepiej od TTV (1,46 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 stacja była trzecia na tle swoich głównych konkurentów.

Wpływy z reklam dotychczas wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 11,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Papiery na szczęście” to autorski projekt Siódemki. Serial opowiada historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama.

W główne role w serialu wcielą się Adriana Kalska (Marta), Jakub Sasak (Adam) i Mateusz Kmiecik (Kris). Zdjęcia do produkcji wystartowały w kwietniu. Prace na planie realizowane są w Krakowie.

Za produkcję „Papierów na szczęście” odpowiadają twórcy sukcesu serialu „Zakochani po uszy” - autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, reżyserką - Regina Zawadzka-Bigaj, autorem zdjęć - Jacek Fabrowicz, a producentką - Krystyna Lasoń.

Nowe odcinki od 3 stycznia

Aktualnie „Papiery na szczęście” mają tygodniową przerwę w emisji. Nowe odcinki serialu Siódemka zacznie emitować w poniedziałek, 3 stycznia 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: 240 tys. widzów „Papierów na szczęście” w TVN7, dotychczas 11,34 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wqe
kiła - kolejny gniot o niczym
0 0
odpowiedź
User
Jutub
Tak jak Siódemka szybowała do góry, tak teraz leci na łeb na szyję
0 0
odpowiedź
User
Bert
Tego głupiego gniota nie idzie po prostu oglądać takie to nudne
0 0
odpowiedź