Agencja zajmie się obsługą brand PR OnePlus w Polsce, prowadzeniem biura prasowego, testami sprzętów i pozyskiwaniem recenzji oraz doradztwem strategicznym.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/komunikacja-plus-pr-wojciech-wolk-laniewski-kamila-loose-katarzyna-duda-anna-chorazak ##
– Tworzymy wyjątkowe produkty, dla których chcemy prowadzić nieszablonowe działania komunikacyjne, dlatego potrzebowaliśmy solidnego partnera w branży PR. Szukaliśmy agencji, która, oprócz profesjonalnego i kreatywnego podejścia do współpracy, będzie doskonale rozumiała rynek technologiczny. Cieszymy się, że udało nam się taką znaleźć – powiedziała Małgorzata Podstawka, brand communication manager w OnePlus Poland.
Po stronie agencji za obsługę OnePlus będzie odpowiadał dział Tech&Consumer, reprezentowany obok Marcina Kuchno przez Huberta Rączkowskiego, Katarzynę Dudę i Daniela Harasima.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blazej-soniewicki-proomni-dodaj-media ##
Strony nie ujawniają informacji dotyczących sposobu zawarcia współpracy oraz czasu jej trwania.











