SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oknoplast z nową strategią komunikacji, stawia na potrzeby klienta (wideo)

Firma Oknoplast, producent stolarki okiennej wprowadza nową strategię komunikacji. Jej nowa kampania ma być "odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb.

Oknoplast odświeża filozofię komunikacji, która ma teraz podkreślać połączenie technologii z kreatywnością. W nowej kampanii podkreśla charakterystyczne wartości, które są odpowiedzią na potrzeby klientów.

Firma stawia na design i estetykę, harmonię, światło i przestrzeń, które mają być wyróżnikami oferty. Każda z tych wartości reprezentowana jest przez inny produkt.

 

 

 

Nowa strategia komunikacji marki została przygotowana wewnętrznie w Onoplast przez dział kreacji marketingowej, który odpowiada również za przeprowadzenie kompleksowych działań marketingowych. Nowe materiały zostały zrealizowane przy współpracy z Papaya Films. Za kontakt z mediami odpowiada 24/7Communication, a zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.

Dołącz do dyskusji: Oknoplast z nową strategią komunikacji, stawia na potrzeby klienta (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KRS
były nadgodziny na planie?
odpowiedź
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy