SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,05 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat wiceliderem w 16-49

Czwarty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,05 mln widzów, o 130 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,34 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Igor Fojcik, zwycięzca „Ninja Warrior Polska 4”; fot. PolsatIgor Fojcik, zwycięzca „Ninja Warrior Polska 4”; fot. Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 4” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 31 sierpnia do 12 października br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,37 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał drugi sezon „Ninja Warrior Polska”, który śledziło 1,18 mln osób przy udziałach wynoszących 8,67 proc. w 4+, 13,05 proc. w 16-49 oraz 11,08 proc. w 16-59. Program stracił 130 tys. osób.

Polsat w czasie emisji formatu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadając wtedy gł. seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 12,20 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne pozycje, w tym prognoza pogody, „Alarm!” i „Leśniczówka”; 11,12 proc.), a trzecie - TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”; 8,43 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Polsat był wiceliderem. Stacja zajęła trzecie miejsce w 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska 4” wyniosły 29,34 mln zł. Dla porównania, druga edycja z reklam zarobiła 29,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Od razu po zakończeniu nagrań do czwartej edycji Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do piątej odsłony produkcji (odbywały się na początku sierpnia). Na chwile obecną termin emisji „Ninja Warrior Polska 5” nie jest znany.

„Ninja Warrior Polska 4” wygrał Igor Fojcik

Zwycięzcą czwartej polskiej edycji reality-show został 21-letni trener personalny Igor Fojcik, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.

- To był mój pierwszy udział w programie. Nie wiedziałem, czego się spodziewać. Sama rywalizacja była dla mnie bardzo ciekawa, bardzo mi się podobało. Poznałem mnóstwo cudownych ludzi - komentuje Igor Fojcik.

Czwartą i piątą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi niezmiennie Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,05 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat wiceliderem w 16-49

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Najgorsza edycja do tej pory. Nuda
odpowiedź
User
adaw
i jeszcze oszukali finalistę skracając ustalony czas 45sek na 25sek by nie dalo sie wygrac 150tys zl
odpowiedź
User
Rocky
mega program i te muskuły
odpowiedź