Ponad 1 mln użytkowników VOD.pl w pierwszych dwóch tygodniach po debiucie
Nowy serwis VOD.pl w ciągu pierwszego miesiąca od uruchomienia odwiedziło ponad 1 mln realnych użytkowników - wynika z danych Mediapanel Gemius, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN Warner Bros. Discovery.
![Screen nowej wersji serwisu VOD.pl](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/vodplkrolowezycia-655.png)
VOD.pl to nowy serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery, który wystartował we wtorek, 14 lutego br. Platforma została przejęta od Ringier Axel Springer Polska, ale spółka nadal wspiera serwis w budowaniu jego zasięgu. Wszystkie treści w VOD.pl można oglądać za darmo w ramach modelu AVOD - polegającego na tym, że aby uzyskać do nich dostęp, należy obejrzeć reklamy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak wynika z najnowszych danych Mediapanel Gemius - udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN Warner Bros. Discovery - styczność z VOD.pl w okresie od 14 lutego do 14 marca 2023 roku miało ponad 1 mln realnych użytkowników. Nadawca nie ujawnia dokładnych wyników (m.in. ile odsłon wygenerowali internauci czy ile czasu przeciętnie poświecili platformie).
- Milion realnych użytkowników to wynik, jakim może się pochwalić najmłodsze digitalowe dziecko od Warner Bros. Discovery w Polsce. Odważny ruch - wbrew trendom zamykania wszystkiego za paywallem - okazał się strzałem w 10. Platforma jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy chcą cieszyć się najlepszymi serialami, filmami i programami bezpłatnie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
Debiut SkyShowTime z także ponad 1 mln RU
Dla porównania, w lutym br. najpopularniejszym serwisem VOD w Polsce był Netflix (miał 12,58 mln realnych użytkowników). Następnie uplasowały się: HBO Max (4,54 mln), Disney+ (4,17 mln), Player.pl (3,28 mln) i TVP VOD (3,05 mln).
Ponad 500 tytułów na start w VOD.pl
Na początek w VOD.pl pojawiło się ponad 500 tytułów różnych produkcji, głównie seriali, programów i filmów fabularnych, które są dostępne m.in. w Player.pl. W serwisie oprócz treści TVN Warner Bros. Discovery można oglądać także produkcje innych dostawców, m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska/SPI International.
Łącznie na początek udostępnionych zostało 16 tys. odcinków seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. W ofercie pojawiły się takie tytuły, jak m.in.: „BrzydUla”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Kobieta na krańcu świata”, „Na Wspólnej”, „Warsaw Shore”, „19+”, „Żony Miami”, „Down the road”, „Dorota Was urządzi”, „Idris Elba: Bez Granic” i filmy „Całe szczęście”, „Kochaj i tańcz” oraz pierwsze trzy części „Listów do M”. Są to głównie starsze odcinki danych programów i seriali.
Ogółem w chwili uruchomienia nowej odsłony VOD.pl użytkownicy dostali ponad 8000 godzin odcinków programów rozrywkowych, seriali i filmów. Aktualnie biblioteka platformy jest sukcesywnie poszerzana.
Dołącz do dyskusji: Ponad 1 mln użytkowników VOD.pl w pierwszych dwóch tygodniach po debiucie
Serwis to taka kalka dawnego TVN Playera.
W sumie to nie rozumiem po co było otwierać kolejny serwis (Warner-Discovery ma ich w Polsce w sumie trzy
: VOD.pl, Player i HBO Max). Jeden jest co najmniej zbędny (Player). Treści płatne TVN mogłyby być hubem w HBO Max.