Odświeżona Hopp Cola: Odkręć się na innych (wideo)
Hoop Cola zmienia logo, etykietę i butelkę. Odświeżony wizerunekmarki reklamuje kampania pod hasłem "Odkręć się na innych".
Identyfikację wizualną Hoop Coli zmieniono na podstawie badańprzeprowadzonych w drugiej połowie ubiegłego roku. Marka maodświeżone logo, etykietę i butelkę, a dodatkowe warianty napojuzawierają polskie oznaczenia "bez cukru" oraz "z cytryną".
Zmieniony wizerunek Hoop Coli reklamuje kampania pokazującadziałania Hooptymistycznego Ośrodka Otwierania Polaków (w skrócieH.O.O.P.). Jego członkowie obserwują codzienne życie Polaków,próbując wprowadzić do niego optymizm. Ich starania są prezentowanepod hasłem "Odkręć się na innych".
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Odświeżona Hopp Cola: Odkręć się na innych (wideo)