„Odkrywaj więcej” w kampanii wódki Amundsen od The Digitals
W internecie ruszyła kampania reklamowa Amundsen Vodka (produkowanej przez Stock Polska). To pierwszy projekt przygotowany dla marki przez agencję The Digitals (należącą do holdingu Mediacap).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/AmundsenVodka-odkrywajwiecej655.png)
Akcja jest realizowana pod hasłem „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”. Jest oparta na konkursie, w którym zwycięzca wraz z trójką znajomych weźmie udział w wyprawie do Norwegii.
Działania obejmują głównie serwis Odkrywajwiecej.pl i social media. Potrwają do połowy stycznia.
Komunikacja marketingowa Amundsen Vodka w najbliższym okresie ma na celu repozycjonowanie tej marki.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada The Digitals. Agencja rozpoczęła obsługę kreatywną Amundsen Vodka w efekcie wygranego przetargu. Nie podano, ile i które inne firmy brały w nim udział.
Dołącz do dyskusji: „Odkrywaj więcej” w kampanii wódki Amundsen od The Digitals