Nowy dyrektor ds. marketingu w Grupie Mispol
Od września br. funkcję dyrektora ds. marketingu w Grupie Mispol pełni Jacek Sitko.
Sitko będzie odpowiedzialny za rekomendowanie kierunków strategicznego rozwoju firmy, wzmocnienie marek Grupy Mispol poprzez zdefiniowanie ich pozycjonowania i architektury oraz optymalizację portfela produktów.
Jacek Sitko jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (Wydziału Handlu Zagranicznego) w Warszawie oraz University of Newcastle upon Tyne (Wydziału Marketingu Artykułów Spożywczych).
W latach 2004-2006 był członkiem zarządu i dyrektorem marketingu w Rieber Foods Polska, właściciela m.in. marek Delecta i Anatol. W latach 2006 - 2007 wiceprezes, członek zarządu i dyrektor marketingu w spółce Herbapol Lublin S.A.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor ds. marketingu w Grupie Mispol