"Nic co ludzkie nie jest nam obce" hasłem kampanii Fundacji Avalon
Agencja Nie Do Ogarnięcia prowadzi dla Fundacji Avalon kampanię "Nic co ludzkie nie jest nam obce”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/niccoludzkie655.jpg)
“Nic co ludzkie nie jest nam obce” to piąta kampania społeczna prowadzona przez Fundację Avalon, współfinansowana ze środków PFRON. To kolejna, po ubiegłorocznej “Pełnosprawni w miłości”, kampania realizowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia.
OzN w kampanii Fundacji Avalon
Tegoroczna kampania powstała z potrzeby zmiany społecznego postrzegania niepełnosprawności oraz osób jej doświadczających w kontekście pełnienia różnych funkcji społecznych i życiowych. Organizatorzy pragną przyczynić się do zmiany postrzegania niepełnosprawności nie tylko przez społeczeństwo, ale także przez same OzN.
- Jesteśmy jako społeczeństwo przyzwyczajeni do wizerunku osób z niepełnosprawnościami jako ofiar bądź superbohaterów. Tymczasem oba te obrazy są w dużej mierze krzywdzące. Prawdziwe życie nigdy nie jest tylko czarne lub tylko białe, ale składa się z różnych odcieni - mówi Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon, prowadząca kampanię.
- Zależy nam na normalizacji wizerunku OzN, aby każdy widział w osobie z niepełnosprawnością po prostu człowieka - koleżankę, kochającego partnera, odpowiedzialnego rodzica, ambitną uczennicę czy pracownika. Kampania Fundacji Avalon „Nic co ludzkie nie jest nam obce” ma za zadanie pokazać, że niepełnosprawność nie musi kojarzyć się z ograniczeniami, a osoby z niepełnosprawnościami mogą realizować się w każdej sferze życia - społecznej, towarzyskiej, rodzinnej czy zawodowej - dodaje.
Do projektu zaproszonych zostało sześć osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, różnej płci, w różnym wieku, w różnych sytuacjach życiowych. Zobaczymy je w zaskakujących, zabawnych, ale i wzruszających momentach z życia. W spotach wideo, bohaterowie oraz ich bliscy, zmierzą się z codziennymi, często niemożliwymi do przewidzenia sytuacjami. W scenach z ich życia, każdy odnajdzie cząstkę własnej codzienności.
W kampanii “Nic co ludzkie nie jest nam obce” udział wzięli: Bogumiła Siedlecka-Goślicka, Bartłomiej Goślicki, Anna Koczwara, Amelia Suwała, Szymon Grzech, Urszula Kobiela, Julia Zakrocka, Mateusz Kulpa, Jakub Stanisławczyk, Małgorzata Mikołajczak, Angela Greniuk i Maja Michnacka.
Agencja Nie Do Ogarnięcia odpowiada za koncepcję kreatywną i realizację spotów telewizyjnych, radiowych, reklamę na nośnikach zewnętrznych i w Internecie, stronę internetową, działania w mediach społecznościowych, PR oraz współpracę z twórcami internetowymi. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, a za zakup mediów odpowiada Grandes Ideas. Projekt współfinansowany jest ze środków PFRON.
Dołącz do dyskusji: "Nic co ludzkie nie jest nam obce" hasłem kampanii Fundacji Avalon