Grupa Polsat Plus z pierwszym dekoderem z Android TV w ofercie

Operator telekomunikacyjny Netia zmienia identyfikację wizualną i wprowadza do oferty dekoder Netia Soundbox 4K. To pierwszy sprzęt z systemem operacyjnym Android TV w przypadku Grupy Polsat Plus.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Grupa Polsat Plus z pierwszym dekoderem z Android TV w ofercie

Netia w czasie ponad 30-letniej historii przeszła trzy duże zmiany wizerunku. Od 2018 roku firma jest częścią Grupy Polsat Plus, ale zachowuje przy tym autonomię. - Rozpoczęta właśnie ewolucja identyfikacji wizualnej marki Netia wpisuje się w zrealizowany przez Grupę Polsat Plus w połowie 2021 roku projekt harmonizacji i rebrandingu marek, który był unikatowym projektem marketingowo-reklamowym w skali światowej. Wyrazisty i bardzo spójny na poziomie strategicznym i wizualnym system nowej identyfikacji umożliwia szybkie skojarzenie, czym jest i co oferuje dana marka. Język ten również podkreśla fakt przynależności wszystkich marek do jednej Grupy. Zmiany identyfikacji wizualnej, w tym wymiana logotypu Netia m.in. w materiałach reklamowych, czy infrastrukturze, będą następować stopniowo - poinformowała spółka w komunikacie.

grafika

Jak informowaliśmy na początku września, nie ma planów rebrandingu Netii na Polsat Box. Grupa chce wykorzystywać dalej potencjał wieloletniej marki. - Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki – powiedział Andrzej Abramczuk, prezes i dyrektor generalny Netii.

Dekoder z wbudowanymi głośnikami za 30 zł miesięcznie

Zmianom wizerunkowym towarzyszy debiut nowego dekodera. - Nowy etap ewolucji identyfikacji wizualnej marki Netia podkreślamy premierą całkowicie nowego dekodera Netia Soundbox 4K. Jest to pierwsze rozwiązanie do domów, oferowane przez operatora w Polsce z wbudowanymi głośnikami wykorzystującymi technologię Dolby Atmos z dźwiękiem zoptymalizowanym przez firmę Bang & Olufsen, jakością obrazu 4K, oparte o platformę Android TV – powiedział Tomasz Dakowski, członek zarządu Netii i dyrektor generalny obszaru B2C. Urządzenie ma wyróżniać firmę na tle konkurentów. - W połączeniu ze światłowodem nawet do 2 Gb/s i usługami mobilnymi ze smartfonami 5G, to najnowocześniejsza propozycja w Polsce – dodał Dakowski.

grafika

Nowy sprzęt jest pierwszym, oferowanym przez Grupę Polsat Plus, opartym o platformę Android TV, która pozwala na korzystanie z ponad 10 tys. aplikacji (w tym YouTube, Netflix, Disney+, HBO Max, Polsat Box Go, Canal+ online, Viaplay, Player, TVP VOD, SkyShowtime, Amazon Prime Video). Producentem dekodera jest firma Sagemcom, która do współpracy w tym projekcie zaprosiła firmy Bang & Olufsen i Dolby. Dzięki nim Netia Soundbox 4K ma zapewnić użytkownikom czysty i głęboki dźwięk przestrzenny Dolby Atmos, pochodzący z 4 wbudowanych głośników. Dekoder obsługuje funkcje głosowe poprzez pilota, łączącego się po Bluetooth oraz standard komunikacji WiFi 6. Sprzęt wykorzystuje dwie różne częstotliwości WiFi – 2,4 GHz i 5 GHz. Dekoder będzie dostępny dla zainteresowanych abonentów telewizji 4K za dodatkową opłatą w wysokości 30 zł miesięcznie.

Spośród dużych graczy na polskim rynku dekodery z Android TV oferują: Vectra, Play, T-Mobile, Orange, Canal+, a od niedawna także Toya. Systemy operacyjne od Google dostępne są także na telewizorach Sony, Philips, TCL i Xiaomi z ostatnich lat. Za mniej niż 200 zł można kupić przystawkę do starszych urządzeń, które dzięki Android TV zyskają funkcjonalność Smart TV. Popularnymi przystawkami są na przykład MiBox albo Chromecast z Google TV.

Nowa kampania reklamowa Netii

W dniu 19 lutego br. wystartowała również druga telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, wcielającej się w Netię, „Boginię Nieziemskiej Rozrywki”. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) emitowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe pakietu: Światłowód, Telewizja, Disney+ przez 3 miesiące na start za 0 zł, a następnie za 75 zł miesięcznie.

grafika

Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spot wyprodukowała firma TFP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"