NBP w reklamach chwali się rezerwami złota (wideo)
Narodowy Bank Polski prowadzi kampanię reklamową, w której podkreśla posiadane rezerwy złota.

Reklamy z kampanii informują, że zasoby złota w skarbcach Narodowego Banku Polskiego wynoszą obecnie ponad 228 ton, a prezes NBP prof. Adam Glapiński zapowiada ich dalsze powiększanie. Spot przekonuje, że „sztaby złota w skarbcach NBP wzmacniają wiarygodność i gwarantują bezpieczeństwo finansowe Polski i Polaków”.
- Złoto jest „najbardziej rezerwowym” z naszych aktywów rezerwowych: dywersyfikuje ryzyko geopolityczne i stanowi swoistą kotwicę zaufania, szczególnie w czasach napięć i kryzysów - komentuje prof. Adam Glapiński.
W reklamach pokazywana jest wprowadzona w połowie br. nowa identyfikacja wizualna NBP, obejmująca logo i hasło „Dbamy o wartość polskiego pieniądza”.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, prasę i internet.
Narodowy Bank Polski nie odpowiedział na nasze pytania, w których konkretnie mediach jest realizowana kampania i które firmy marketingowe za nią odpowiadają.
Dołącz do dyskusji: NBP w reklamach chwali się rezerwami złota (wideo)