Książka "My, naród", traktująca między innymi o społeczeństwie
obywatelskim i sposobach jego budowania, ukaże się 4 października w
nakładzie 40 tysięcy egzemplarzy i będzie dostępna w księgarniach w
całej Polsce. Jej wprowadzenie zostanie wsparte działaniami
marketingowymi. Przewidziano kampanię na nośnikach zewnętrznych
(citylighty), promocję w punktach sprzedaży, reklamy w prasie
("Newsweek", "Polska The Times") oraz w internecie (Wirtualna
Polska, Wirtualnemedia.pl).
Dziennikarz po raz kolejny wyruszy także w trasę promującą
najnowszą publikację. Tomasz Lis spotka się z czytelnikami w
Warszawie, Łodzi, Lublinie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu oraz
Katowicach.
Książka ukaże się nakładem wydawnictwa "Świat książki". Będzie
dostępna w cenie 29,90 zł. Patronem medialnym "My, naród" jest
portal Wirtualnemedia.pl.
Tomasz Lis wydał dotychczas dziewięć książek. Premiera ostatniej
z nich, "PiSneyland-u",miała miejsce przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Naród oczami Tomasza Lisa (audio)