SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Największa kampania reklamowa w historii marki Nike

Firma Nike uruchomiła nową kampanię reklamową, określając ją jako największą w całej historii marki.

Kampania skupia się wokół zbliżających się igrzysk olimpijskich w Pekinie. W jej ramach Nike zaprezentuje nowy spot pt. "Courage". Firma będzie też nadal promować obuwie z serii Nike Hyperdunk, a także zorganizuje bieg pod nazwą "Human Race" - informuje serwis Brandweek.

Wspomniany spot najpierw będzie pokazywany w Azji i Ameryce Łacińskiej, a do USA trafi 8 sierpnia, w dniu otwarcia igrzysk. Reklama upamiętnia dwudziestą rocznicę słynnej kampanii "Just Do It" poprzez pokazanie pamiętnych obrazów z historii sportu. Pośród kilkudziesięciu sportowców z 17 różnych krajów widzimy m.in. zapłakanego Michaela Jordana przytulającego puchar za zdobycie mistrzostwa ligi NBA i Lance'a Armstronga zmierzającego po kolejny triumf w wyścigu Tour de France. Jako podkład muzyczny spotu wykorzystano piosenkę "All These Things I've Done" zespołu the Killers.

Nike zamierza również wykorzystać olimpiadę jako platformę do promowania butów Hyperdunk, które firma nazywa najlżejszymi i najbardziej wytrwałymi koszykarskimi butami jakie zostały kiedykolwiek stworzone.

Z kolei 31 sierpnia planowany jest "Human Race", zapowiadany jako największy na świecie bieg jednodniowy. Udział w nim weźmie milion biegaczy, którzy pokonają 10-kilometrowe trasy na ulicach 25 miast świata, m.in. Los Angeles, Nowego Jorku, Londynu, Madrytu, Paryża, Melbourne, Szanghaju, Sao Paolo, Vancouver, a także Warszawy (Park Agrykola). Przy okazji biegów przewidziane są także muzyczne koncerty w każdym mieście współorganizującym zawody.

źródło: Brandweek

  • Więcej informacji:
  • Nike

Dołącz do dyskusji: Największa kampania reklamowa w historii marki Nike

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl